Абонентська група “Полтаваобленерго” закрита на карантин

У Гадячі на дверях абонентської групи роміщено оголошення

На офіційній сторінці Фейсбук пояснено:

АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» інформує, що на час карантину доступ на територію філій Товариства, абонентських груп – ТИМЧАСОВО ОБМЕЖЕНО! Для вирішення невідкладних питань, ви можете скористатися:

– спеціальними скриньками для кореспонденції, які знаходяться при вході до філій (для листування та документів);

– для передачі показів електролічильника (будь-яким зручним способом):

через сайт АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» (рое.рl.ua), в меню «Передати покази»;
за телефонами Кол-центру АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО»: (0800) 305-035 (безкоштовно), (0532) 510-910, (050) 305-99-10, (097) 20-20-207, (093) 17-02-533 (за тарифами операторів зв’язку);
через онлайн-сервіс «Ваша абонентська книжка»–https://www.poe.pl.ua/abon;
через месенджер Viber за посиланням: viber://pa?chatURI=pltoblenergobot;
черезчат-бот «ПолтаваОблЕнерго» у месенджері Telegram @PltOblEnergo_bot
– з приводу інших питань: за телефонами філій (https://www.poe.pl.ua/about/units/allbranches/).

У випадку будь-якого ризику для здоров’я співробітників, керівництво компанії залишає за собою право вносити корективи в режим роботи підрозділів. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Сподіваємося на Ваше розуміння.

ПрАт “Гадячгаз” працює у звичному режимі.