До $50 тис. за пост: як просуваються кандидати в президенти у Facebook

У Facebook почала з’являтися інформація щодо вартості політичної реклами. Якщо вірити мережі, рекламні пости кандидатам у президенти коштують від $100 до $50 тис.

Одним із найдорожчих виявився допис кандидата, нардепа Олександра Шевченка з його дружиною до 8 березня. Вартість 1 млн показів становить від $10 до $50 тис. (або 271 тис. – 1,3 млн грн.)

У рекламі нардепа 2 десятки рекламних постів, де переважно розміщені його заяви.

Не менш скромною виявилася реклама фан-клубу Юлії Тимошенко. Пост “Якщо ти за перемогу України – тисни лайк!” теж коштував від $10 до $50 тис. Вартість реклами різна: $100, 500, 1000. Таких постів, на цій сторінці зокрема – 16. Користувачів закликають “приєднуватися до команди Тимошенко”, показують рейтинги.

$1-5 тис. (135 тис. грн) коштує пост у групі “Порошенко2019” зі слоганом “Кандидатів багато – президент один”. Реклами на цій сторінці дещо менше – 6 дописів.

Офіційна сторінка Порошенка менш активна в рекламі – 5 платних дописів, 2 з яких цьогорічні.

Для порівняння, у сторінки Тимошенко – 62. Деякі дописи Юлії Тимошенко зображають Петра Олексійовича у негативному світлі.

Найбільше просунутою в рекламі виявилася “Команда Зеленського“. Оплачених за просування постів виявилося 260. Вони здебільшого коштують по $100 (2716 грн).

Менше користується рекламою у мережі Анатолій Гриценко – усього 4 платні дописи, по $100 кожен.

На сторінці Юрія Бойка інформація про рекламу відсутня.

Вибори президента відбудуться 31 березня. Якщо жоден із кандидатів не набере понад 50% голосів, 21 квітня відбудеться другий тур. До нього вийдуть двоє найрейтинговіших претендентів на посаду глави держави.