Назвали кандидатів, які найбільше транжирять на телерекламу

Найбільше показів реклами на телебаченні за 2 місяці передвиборчої кампанії було в кандидата у президенти Юрія Бойка.

Про це йдеться у матеріалі руху “Чесно“.

Протягом лютого-січня Бойко з’являвся в рекламних блоках 2695 разів.

Ролики чинного президента Петра Порошенка за 2 місяці 2019 року показали 2577 разів.

Третім за кількістю роликів став Володимир Зеленський – 1610 показів реклами на ТБ.

Юлія Тимошенко з’являлася у рекламних блоках 1263 рази, однак лідерка “Батьківщини” випереджає всіх за вартістю реклами. Вона витратила 78,9 млн грн на транслювання роликів, переважно в прайм-таймі.

За січень та лютий загальна вартість реклами учасників президентських виборів становила близько 448 млн грн. При цьому вся реклама майбутніх кандидатів, що виходила 2018-го мала б коштувати близько 568 млн грн. Отже, станом на кінець лютого 2019 року загальний обсяг видатків кандидатів на рекламу вже перевалив за мільярд.