Руки на кермі розкажуть про характер водія

Автомобілісти напевно не раз помічали, що всі водії тримають руки на кермі по-різному. Хтось розкуто розміщує на ньому одну руку, а хтось їде, вчепившись в кермо двома руками. Виявляється, те, як ми тримаємо кермо, може розповісти багато про наш характер.

Правильно розташувати руки на кермі можна, уявивши собі годинник. Якщо уявити кермо циферблатом, поділеним на 12 секторів, то ліва рука повинна розташуватися на секторі з 9 до 10 годин. Вірним буде розташування правої руки на секторі з 2 до 3 годин. Рівні руки, кисті нижче плечей, лікті внизу – тримайте руки на кермі правильно. Візьміть його міцно, проте м’язи не повинні бути перенапружені. Професіонали користуються двома типами хватів – закритим і відкритим, пише auto.ria.com

Психолог: Так руки на кермі тримають люди сором’язливі, невпевнені в собі, боязкі, нездатні до рішучих дій.

Інструктор: З точки зору безпеки, такий хват просто небезпечний. Руки тут неправильно розташовані – це позбавляє водія можливості маневрувати. В реальності руки швидко втомлюються, за фактом вони немов пов’язані. Обходити перешкоди успішно не вийде.

Психолог: Це положення рук характеризує водія як людину, не схильну знаходити компроміси. Йому притаманні такі риси характеру, як домінантність і владність. Віддає перевагу агресивному водінню.

Інструктор: За фактом водій “висить” на кермі або веде, упершись в нього. Панель приладів закрита руками, вони можуть перешкодити розкритися подушці безпеки. Таким хватом керма користувалися раніше, коли на автомобілях не було ні електро-, ні гідропідсилювачів.

Психолог: Це позиція за кермом властива людині рішучій та енергійній. Водій уважний до деталей, впевнений в собі – тому він ефективно водить машину.

Інструктор: Це хват напружений, адже водій одночасно перемикає передачі і веде автомобіль. Але при управлінні автомобілем задіяна лише одна рука, тому водій швидко втомлюється. Для того щоб добре вести, потрібно володіти особливою швидкістю і підвищеною уважністю. Але краще просто тримати кермо обома руками.

Психолог: Відразу видно – водій акуратний і послідовний, проте схильний до песимізму і підозрілості.

Інструктор: Перекладини керма – це не опора. Такий стан стомлює м’язи рук і обмежує можливості управління машиною.

Психолог: Так тримає кермо людина практична, впевнена в собі, обачна, знає, що робити і вміє все зробити як слід.

Інструктор: Втомленому водієві в такій позиції можна відпочити, проте не можна використовувати кермо в якості опори для рук. Оскільки зусилля лівої руки можуть виявитися недостатніми, і водій не зможе відреагувати належним чином на повороті або якщо раптом ситуація на дорозі зміниться.

Психолог: Так машину водять люди, які мислять логічно і грунтовно. Вони товариські, надійні, але в той же час їм властива мінливість настрою.

Інструктор: Хват належить до того типу, що не рекомендується використовувати, – адже водій повинен провертати кермо. При такому розташуванні рук це не так просто. І при звичайному маневрі, і при небезпечній дорожній ситуації з таким хватом порушується лінія входження в поворот.

Психолог: Таким чином тримає кермо водій, який уважно стежить за безпекою поїздки. Він добре організований, ризикувати не любить.

Інструктор: Мабуть, найбільш правильний хват. Розташувавши руки так, зручно проводити будь-які маневри, а якщо виникла небезпечна ситуація, то можна швидко і ефективно зреагувати. При цьому хваті водій точно знає розташування коліс. При цьому руки його не завадять розкритися подушці безпеки. Можна легко контролювати приладову панель. Варто тільки пам’ятати, що кермо потрібно тримати впевнено, але м’яко.

На форумі Airbag 2018, що проходить в Німеччині, місцева компанія ZF представила незвичайний вид подушок безпеки. Йдеться про зовнішню подушку безпеки, яка “пом’якшує” бічні зіткнення. Інженери ZF пропонують оснащувати аербегами зовнішню частину авто. Зокрема, вони повинні захищати конструкцію кузова від бічних ударів об стовп або ж зіткнень з іншими авто. Фахівці вже протестували дану систему і кажуть про 40% скорочення пошкоджень пасажирів при подібних аваріях. Більш того, такий вид подушок безпеки може врятувати кузов автомобіля від пошкоджень центральної стійки, ремонт якої зазвичай виливається у великі гроші.

За задумом, крім самих подушок, машини повинні бути оснащені лідарами (технологія отримання та обробки інформації про віддалені об’єкти за допомогою активних оптичних систем), радарами і камерами зовнішнього спостереження. Вистрілити сама подушка може приблизно за 12 мілісекунд, що близько до показника спрацьовування аербегів на кермі. Втім, існує і ряд проблем, які заважають вивести технологію в масове виробництво. По-перше, для установки такого устаткування машина повинна мати достатньо місця – а значить будуть потрібні конструктивні зміни автомобілів. Крім того, додаткове спорядження не кращим чином впливає на вагу авто, який автовиробники зазвичай намагаються знизити.

Джерело.