Українські дороги хочуть робити по-новому

Глава Укравтодору Славомір Новак хоче застосовувати технологію укочуваного бетону для відновлення та зведення доріг в Україні.

Наразі таку технологію активно застосовують у Європі.

“Поверхні з такого бетону можна укласти швидше, ніж із звичайного. Вони мають менший відсоток цементу та не потребують арматури, що зменшує час виконання робіт і вартість інвестиції”, – повідомляє у Facebook Славомір Новак.

Після укладання дорогою можна їздити уже за добу. Термін гарантії становить 15 років.

Автор: Славомір Новак
Глава “Укравтодора” хоче застосовувати технологію укочуваного бетону
Глава “Укравтодора” хоче застосовувати технологію укочуваного бетону

Так, у Польщі уже реалізовали близько 10 відрізків доріг такого типу із застосуванням катка для асфальтобетону.

Станом на 28 травня в Україні виконали 20% дорожніх робіт, запланованих на 2019 рік, що перевищує попередні очікування дорожної служби. Найкраще просуваються ремонтні роботи у Дніпропетровській, Полтавській, Одеській і Львівській областях.